Apidex
Mendy
Dobry den,
Chtela bych se zeptat.....užívala jsem mesic tabletky na hubnuti ( zlata vejce) apidex....příští tyden mam jit na vstupní prohlídku k lékaři do nove prace.Muze mi tuto složku najit v krvy nebo v moci?
Dekuji

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
děkujeme za otázku. Pokud jste fentermin (Adipex Retard) užívala na lékařský předpis, pak se není čeho obávat, protože v tuto chvíli Váš předepisující lékař může poskytnout potvrzení o tom, že Vám tento přípravek předepisuje v lékařské indikaci. Pokud jste ho zneužívala bez lékařské indikace, pak nalezení fenterminu, resp. jeho metabolitů ve Vašich vzorcích není jediným problémem, který z jeho zneužívání můžete mít, protože zneužívání fenterminu může mít i závažné fyzické i psychické důsledky.
Každopádně, při vstupní lékařské prohlídce se standardně toxikologické testy nedělají. Nicméně lékař může rozhodnout o škále tesů, které budou provedeny.
Stačí to takto? Pokud byste potřebovala, neváhejte napsat další dotaz.
S pozdravem
Zbyněk Oktábec