Jít na policii
******
Mám drogově závislou přítelkyni o léčbě nechce slyšet chci ,ale dostat Ty parchanty co jí to prodávají.Pujdu na policii ,ale nemám tušení kam a co tam říci.

Odpověděl: Jakub Chudomel
Zdravím vás, díky za dotaz.
Kam na policii jít a co jim říci? Však to píšete - jděte na oddělení Policie ČR a řekněte jim, co víte. Distribuce drog je trestný čin a policie se tím musí zabývat. Trestný čin se však musí prokázat. Máte důkazy? Jste připraven svědčit? Vím, že by to mělo být na policii, ale sám vidím na ulici prodávat drogy, tak nevím..., nejsem si jist tím, že dokážou rychle zakročit.
Asi také rozumím vaší touze po pomstě. Nicméně, co si od toho slibujete? Za každého zavřeného dealera je okamžitě náhrada, od nabídky a užívání drog to nikoho neodvede. V krajním případě se mohou dealeři mstít také. Vám, přítelkyni, ...
Otázkou je, zda chcete přítelkyni pomoci. Zda chcete zkusit zachránit váš vztah. Je li vaše situace s partnerkou bezvýchodná, asi byste měl vztah ukončit. Život se závislým partnerem je utrpení. Když jí chcete pomoci, můžete být po ruce, až s tím bude chtít přestat.
Nevím, zda vás moje odpověď uspokojí. Kdybyste chtěl, určitě napište, co si o tom myslíte.
S pozdravem J.Chudomel