Rada
máma
Dobrý den.Dcera šla sama dobrovolně na léčení(pervitin),zatím léčbu zvládá i když mi je jasné,že určitě prožívá krušné okamžiky z dá se mi že se jí tam opravdu líbí.Mluví i o doléčovacím programu..Snažíme se jí podporovat,ráda bych věděla jak moc jí chválit a podporovat aby to pro ní nebyla velká zátěž.Je mi jasné že se muže stát cokoliv a nemusí to vyjít,nechci aby pak díky naší přehnané chvále trpěla výčitky svědomí,že selhala a nestalo se ještě něco horšího.Předem díky za odpověd a přeji hezký den.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Je fajn, že se dcera rozhodla pro léčbu, léčba se jeví úspěšně a dcera přemýšlí i o následné péči/doléčování. To je také podstatná a důležitá část celého léčebného procesu.
Netuším, kde se dcera léčí. Doporučuji spojit se s léčebným zařízením (kde dcera je) a zapojit se do léčebného procesu také. Spolupráce rodiny je vždy vítána. Nejenom, že si doplníte informace, ale také tím dceru podpoříte a může to vyřešit mnohé další...
Nerada bych zabředala do nějakých obecných rad. Dcera se léčí - bude rozumnější, když se spojíte přímo se zařízením, kde o ní v současné chvíli vědí více informací (jsou to velmi individuální záležitosti a každý je jiný).
Každopádně dceři a všem zúčastněným přeji dostatek sil a úspěšnou léčbu!
Mějte se hezky, s pozdravem MK