THC a efedrin
Fanda
Zdravim,
Před měsícem jsem si jednou zahulil a užíval jsem tablety s efedrinem pro zvýšení sport.výkonu.
Čekají mě testy na drogy z krve a moči, chci se zeptat jak velká je šance že u mě něco najdou?
Jinak aktivně sportuji,mam hodne pohybu a užíván ostropestrec.
Díky moc!

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den Fando.
Žádný spolehlivý způsob, jak zázračně a rychle dostat drogy z organismu neexistuje. Jediný zaručený recept je už neužívat.
Pokud pravidelně zvyšujete fyzickou aktivitu, při které dochází k rychlejšímu odbourávání tuků a s nimi i metabolitů THC, případně sauna a pití čistících čajů, může se tento proces mírně urychlit. Zásadní pro detoxifikaci, ale stále platí úplná abstinence.
Pokud jste marihuanu jednorázově užil před měsícem a v blízké době Vás čekají kontrolní testy, měl byste být s největší pravděpodobností v pořádku, pokud nebude nic užívat (a to ani jednorázově).
Doby prokazatelnosti z tělních tekutin u THC se pohybují v těchto přibližných obdobích:
moč - 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
krev  - do 14 dní (při občasném užití cca týden)
detekce sliny  - jako u krve
Detekce Amfetamin (opět přibližné údaje):
moč  - 3 až 21 dní (při ,,občasné" konzumaci cca do týdne)
krev -  1 až 3 dny
sliny  - totožná jako u krve
Můžete si zakoupit volně prodejný test a sám se otestovat. V lékárnách jsou běžně k dispozici, též na internetu.
Stačí to takto?
S pozdravem MK