potrebuji poradit
v.verusik
Dobrý den chci udělat synovi test na drogy,má špatnou partu a pár krát sem u něj našla trávu .obrátila sem se na jeho lékařku tak nás poslala do krizového centra,čekala sem že nás pošle někam na vyšetření!? Děkuji předem za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Netuším, kde žijete. Ale pokud je pro Vás dostupná Praha, můžete se spojit s naší Poradnou pro rodiče a v osobním kontaktu zkonzultovat vše je v danou chvíli třeba (poradit jak komunikovat, motivovat, jaká doma nastavit pravidla, zda testovat a jak, co dělat v případě pozitivního testu, celkově si doplnit informace o celkové oblasti, dozvědět se o léčebných zařízeních, získat podporu pro sebe atd.).
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Školská 30
Praha 1
mapa
Tel: 284 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Provozní doba: pracovní dny 9h až 19h (nutné objednání předem)
Poradna se nachází v prostorách zadní části kavárny Café Therapy. Veškeré poradenské služby poskytuje toto zařízení bezplatně.
Více dalších informací o tomto zařízení a poskytovaných službách naleznete zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Dále můžete prozatím pročíst tyto základní informace pro rodiče:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/testovani-na-pritomnost-drog.html
Pokud byste potřebovala kontakt jinde nebo měla další doplňující dotazy po prostudování informací v odkazech, klidně zase napište. Jen prosím o upřesnění větších měst, která máte v dosahu.
Mějte se zatím hezky.
S pozdravem MK