mdma
rado
Dobry den,
mam otazku.
Nepijem, nefajcim, pravidelne cvicim dodrziavam zdravu zivotospravu, jem vela zeleniny ovocia atd atd
Len 4x do roka idem na nejaku party sa vyblbnut a potom cely rok \"poslucham\"
Najprv som sa vzdy len poriadne opil z coho mi na druhy den bolo zle ako nikdy ( asi ako kazdemu) a potom zle este aspon tri dni
Najnovsie si radsej dam 0,5 cistej mdma ( k tomu nepijem alkohol, dodrziavam pitny rezim a prestavky) druhy den mi nic neni ani dalsie dni
Nepocitujem nejaku potrebu si to davat znova takze to mam skutocne len ked idem tych 4x do roka von
Ta moja otazka....to mdma 0,5 gravu krystalov rozdelim na 3 casti....
velakrat po prvej v pohode po druhej detto a niekedy ani tu tretiu nedam
co ma vsak uz 2x udivilo ze po poziti druhej casti som neviem to opisat zacal ako keby odpadavat...prvy krat som sa strasne zlakol ale stalo sa mi to uz v roznych intervaloch 3x a dalsi raz som si povedal no je to zase tu
zaujimalo by ma cim to moze byt sposobene take omdlievanie ked pijem poriadne oddychujem a vlastne mam niekedy aj menej ako inokedy ked si dam viac

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
to se dá opravdu těžko říct. Na každého působí psychotropní látky trochu jinak. Vy jste většinu času naprostý abstinent od všeho, proto Vám může stačit menší dávka a mozek dá najevo, že víc už ne. Je určitě dobré ho poslechnout. Svoji roli v tom sehrává i psychické nastavení, tedy úzkost, kterou máte už předem z toho, že se taková situace stane. O to spíš se po požití halucinogenu stane. Pokud by se Vám objevil nějaký vyloženě špatný zážitek, měl byste do budoucna i MDMA ze svého života vynechat. Zřejmě nejste typ, ktery by změněné stavy vědomí úplně dobře snášel. Navíc může hrát roli i látka samotná. Píšete čistá MDMA, nevím ale, jestli to víte opravdu s jistotou. Často bývá leccos přimícháno a účinek tím může být podstatně ovlivněn.