pervitin
anonym3
Dobry den, chtěla bych se zeptat jaké nasledky má vlastně pervitin a,co je nejlepší udělat v mém případě? Muj pritel se začal chovat divně je výbušný a začal pít i alkohol často. Nepamatuje si některé věci co mu řeknu před jedním dnem a docela dulezite veci.přišla jsem na to že užíval pervitin \"šňupáním\" a že je to tak rok a on mi tvrdí že přestal. Ale v noci nespí třeba jen tři hodiny a chová se divně. Ted s ním čekám miminko jsem ve 3 mesici a doma mám jeste 4 letou dceru, byl pro mě šok když včera při uklidu jsem našla ve skříni použité injekční stříkačky nastříhané brčka a spoustu pytliku od bileho prasku. A nejen ve skrini i v batohu a v ruznych krabickach schovanych pod posteli. Bylo mi zle a nevedela jsem co delat. Pockala jsem nez prijde a rekla mu ze o tom vim rekl mi ze jsem hloupa ze ty strikacky jsou na čistení pocitace ( i s jehlama) nevím co mám dělat prosím o radu mic děkuju.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Dobře, že píšete. Chápu, že Vás to vyděsilo.
To co ve svém dotaze popisujete je u konzumentů pervitinu celkem běžný jev. S ohledem na to, že partner je taktéž otec a další dítě je na cestě, bylo by na místě tuto situaci začít řešit. Bylo by rozumné vše probrat v osobním kontaktu, který nabízí více prostoru jak ke konzultaci, tak Vaší podpoře.
Netuším, kde žijete. Pokud je Vám dostupná Praha, doporučuji obrátit se na specializovanou poradnu pro rodinné příslušníky a tam se o všem více a konkrétněji poradit. Kontakt níže. Pokud žijete někde jinde, napište znovu a uveďte prosím, jaká města máte v dobré dopravní dostupnosti. Pokusíme se Vám vyhledat jiné zařízení, kde byste se mohla poradit jak vhodně postupovat dál. Tyto poradenské služby se dají průběžně, nezávisle a bezplatně využívat i bez ohledu na to, zda je partner v tuto chvíli dostatečně motivovaný sám navštívit nějaké zařízení nebo ne. Služeb můžete využívat Vy sama a průběžně tím získávat nezbytnou podporu a možnost konzultovat další kroky...
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Školská 30, Praha 1
mapa
Telefon:  284 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Kontaktní osoba: Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
Poradna se nachází v prostorách kavárny Café Therapy (v její zadní části). Na první konzultaci je třeba se předem objednat během provozní doby (pracovní dny v čase od 9.00 do 19.00). Veškeré služby poskytuje toto zařízení bezplatně.
Více informací naleznete zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Než se na první konzultaci objednáte, můžete si zatím prostudovat tyto základní obecné informace: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Pokud by Vám něco nebylo jasné nebo jste měla další doplňující dotazy, klidně pište.
Zatím se mějte hezky, přeji dostatek sil!
S  pozdravem MK