Pervitin
Wutang
Dobry den je mi 17let a už 2 měsíce beru pervitin 1x-2x do tejdne a chci přesta vždycky to ten tejden vydržim ale pak dostanu nepřekonatelnou chuť a nevím jak jí překonat
Není na to nějaká rada jak překonat tu chuť?

Odpověděl: Amrit Sen
Wutangu, zdravím Vás.
Vážím si Vaší důvěry a chápu Vaše znepokojení, je zcela na místě, a ještě lepší je, že situaci nepodceňujete.
Naše zkušenosti jsou, bohužel, daleko častěji zcela opačné, takže patříte, a to je dobře, k dotazujícím, kteří mají zdravou sebereflexi a náhled. Ty Vám mohou být užitečné k sebezáchraně bez nejradikálnějších eskapád.
Pervitin, který je sice prost fyzické závislosti, má na druhou stranu velmi silný psychicky závislostní potenciál. Situace a projevy, jak je popisujete, jsou tomu učebnicovým příkladem. Nejde tedy o nic vyjímečného, naopak. Bylo by velmi nešťastné situaci včas, tedy právě teď - nezačít řešit. To však vyžaduje kus odvahy a nějaké úsilí. Nedají se ale srovnávat s tím, co by Vás mohlo potkat za pár let, možná už měsíců...
Nejspolehlivější krok k tomu, abyste se z této situace vymotal z co nejmenší újmou, je kontaktovat odbornou pomoc a o situaci se poradil s pacovníky kontaktního centra, adiktologické ambulance, AT poradny, nebo další podobné služby. Tyto služby jsou bezplatné. Nejlépe je si předem domluvit termín schůzky, zajít tam ale můžete i rovnou, v provozních hodinách. Dostane se Vám podpory a pomoci, nemusíte se stydět, dostane se Vám zaslouženého obdivu a respektu, že jste dokázal přijít sám. Při osobním pohovoru, po podrobnějším seznámení se situací, Vám pracovníci služby doporučí konkrétní kroky, jak ji řešit, co můžete udělat pro to, abyste dokázal udržet abstinenci, dozvite se, jak pracovat s chutěmi - bažením - cravingem a mnoho dalšího.
Když napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám potřebné kontakty na služby v okolí obratem pošleme.
Jak je můžete vyhledat sám, se dozvíte na stránkách naší poradny v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Na našich stránkách se dočtete i o dalších rizikách, která s užíváním pervitinu souvisí:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
V každém případě na nic nečekejte a kujte železo, dokud je žhavé, v opačném případě riskujete, že bude mnohem, mnohem hůř.
Seberte kuráž a jednejte, držím palce, přeji hodně štěstí, kdykoli napište,
Amrit Sen.