Intoxikace
Ada
Dobry den, chtela jsem se zeptat pred tydnem jsem poprve kourila marihuanu s trochou hasise a mela jsem asi 10 potahů. Měla jsem strasny stav kdy sem byla jako ve snu a kdyz na me nekdo mluvil za 3sekundy jsem si to nepamatovala. Ted uz je to tyden od toho dne a porad mam divne stavy jako treba trochu se mi mota hlava, nekdy se jen tak rozbrecim, nedokazu se poradne soustredit a nekdy si pripadam jako kdybych na danem miste vubec nebyla. Může to byt predavkovani? A jak mam dale postupovat? Vubec nevím co mam delat:( dekuji za jakoukoliv radu.

Odpověděl: Aleš Termer
Dobrý den
To co popisujete, bylo patrně skutečně předávkování, lidově řečeno "přehulení". Tyto nepříjemné stavy mají obvykle podobu úzkostí, lítosti, ale i paniky a obav o zdraví, či život. Obvykle mizí do několika hodin po intoxikaci. U citlivějších jedinců může dojít k delšímu odeznívání. To se pravděpodobně děje i vám. Marihuana podobně jako ostatní halucinogeny má jednu zásadní vlastnost. Zesiluje momentální náladu, ale dokáže se "dostat" i hlouběji. Zvláště pokud se užije vyšší dávka, bývá tento fenomén celkem častý.
Hodně záleží na tom, jak prožíváte poslední dobou své životní události, jste-li unavená, nebo máte-li starosti. Velkou roli také hraje očekávání. Pokud čekáte nějaké veselí,a pak přijde "ťafka" v podobě těžkého kamene, který na vás padne po "zkouření se", tak tento zážitek pak může ovlivnit i to, že se několik dní potom cítíte lidově řečeno "mimo".
Doporučuji na to moc nemyslet, věnovat se zábavě bez marihuany a ideálně i bez dalších drog, nebo alkoholu. Marihuaně se raději vyhněte úplně. Udělejte si radost. Naplánujte si, co budete dělat: kino, divadlo, koncert, cokoliv co odvede vaší pozornost a zlepší náladu.
Pokud by to po nějaké nezabíralo, nebo se nedařilo si činnosti zorganizovat, a pořád by vám nebylo dobře, tak se zase ozvěte. Zkusíme pro vás najít nějakou odbornou pomoc.
Buďte na sebe opatrná
AT