pervitin
radka
Děkuji za odpověď.Je mi jasné,že zázraky se nedějí.Mně osobně droga zničila život a to jsem nikdy ani žádnou neměla v ruce.
S manželem žijeme odděleně,protože ta situace se nedala zvládnout.Věčné obviňování čí je větší vina apod.Teď alespoň v tomhle je klid.Ale byl to náš jediný velký problém za celých 35 let a nezvládli jsme ho.Mám dokonce pocit,že jsme zvládli spoustu věcí v životě,chtěla bych jen zdůraznit,o jak velký průšvih se jedná a že neničí jen jednoho,ale např.já mám pocit,že nás to semlelo všechny.
Nechci čekat na zázrak,ale fakt nevím jak dál.Nemohu přece dospělé dítě někam ovléc, zavřít a pustit až přijde k rozumu.
Díky za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím Radko.
Děkuji za doplnění.
Ano, máte pravdu. Konzumace, potažmo závislost může vést až k úplným vztahovým krachům. Je mi moc líto, co vše jste díky nezvládnuté závislosti ztratila.
To, že syna nechcete opustit, je pochopitelné.  Také chápu, že ho nechcete někam odvléct. Pokud by to nebylo jeho rozhodnutí stejně by to postrádalo ten hlavní a nejpodstatnější význam.
Právě proto jsem Vám dávala kontakt na Poradnu pro rodiče, kde za prvé můžete o tom všem, co se Vám honí hlavou hovořit a také se poradit, jak syna třeba lépe motivovat, aby on sám měl zájem něco na svém životě změnit. Do této poradny nemusíte s ním, je to poradna pro blízké osoby, jak jsem uváděla v předešlé odpovědi, je to především služba pro Vás, pro rodiče. Myslím, že na to nemusíte být sama...
Přeji dostatek sil ke všemu, co budete potřebovat!
S pozdravem MK