Zoufalost
Paji
Dobrý den,
Je mi 25,od 16 experimentují s pervitinem a různými látkami ,před,5 lety jsem na tom byla špatně,sama jsem se z toho vyhrabala,dva roky klid,poslední tři roky si dam tak jednou za měsíc a vždy to dopadá špatně, kombinace alkoholu,marihuany a nějaké látky,už nemůžu,snažím se tomu vyhýbat ale vždy se to nějak zvrtne,myslíte si že je potřeba vyhledat pomoc?nechci brát vubec

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Pokud se Vám opakovaně nedaří udržet abstinenci zcela, bylo by rozumné se na pomoc obrátit. Posílí Vás to tak ve Vašem rozhodnutí, dozvíte se plno užitečných informací, díky kterým budete lépe rozumět tomu co se s Vámi děje, budete tak lépe zvládat chutě a budete vědět čemu se vyhýbat. Také je určitý druh podpory, která je myslím v tomto případě také na místě a potřeba.
Netuším, kde žijete a také zda víte kam se případně obrátit. Když tak napište, jaká města máte v blízkosti, pokusíme se Vás někam nasměrovat.
Mějte se zatím hezky a ozvěte se.
S pozdravem MK