Thc v krvi a moči
michael
Dobry den,
Chtela bych se zeptat jestli mam jeste porad v krvi a v moci Thc.Asi 2x jsem zi potahla a od te doby uz nic,vyhybam se tomu.Tedka to bude pul roku co jsem to naposled uzila.Za zhruba mesic bych mela jit na vojenske vysetreni do nemocnice.,aby zjistily jestli mam v tele nejake navykove latky,tak by me zajimalo jestli neco najdou.Predem dekuji za odpoved.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Michael.
Pokud jste si 2x potáhla před půlrokem, tam myslím, že můžete být klidná.
Doby prokazatelnosti z tělních tekutin u THC (účinná látka marihuany) se pohybují v těchto přibližných obdobích:
Detekce moč = 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
Detekce krev = do 14 dní (při občasném užití cca týden)
Detekce sliny = jako u krve
Podotýkám, že jde o orientační údaje, jelikož je to vždy velmi individuální záležitost. Doba záchytu se odvíjí především od intenzity a od frekvence předešlého užívání, velikosti dávek, množství obsažených účinných látek (tedy kvalita konkrétní drogy) a na individualitě metabolismu.
Můžete si na své náklady zakoupit orientační test (v lékárnách je běžně k dostání, nebo lze zakoupit přes internet) a v domácích podmínkách se sama otestovat, pro Váš klid.
Přeji, ať Vám vyšetření dobře dopadne.
S pozdravem MK