Bratr
Katerina
Dobrý den můj bratr užívá drogy pervirin, marihuana. Už je ve stádiu že si dávky aplikuje stříkačkami.Jednou se už i predavkoval.Je u mamky která už znej nemůže a sám na léčeni nechce dobrovolně. Máme o něm strach že si už i sáhne na život prosím poradte mi jak ho tam dostat.Je už agresivní a aby měl na své dávky. Tak krade. Nechceme aby šel do vězení,ale na léčeni.Je to naléhave teď si vzal ven zapalovač svíčky a sprej proti komárům.Bojime aby si nevzal život

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
v takovém případě nepomáhají většinou žádné univerzální rady a postupy. Každý případ je naprosto individuální a je potřeba situaci promyslet ze všech stran. Určitě byste našli nějaké způsoby, jak bratra motivovat více do léčby, i když to nemusí vyjít hned. K tomu je ale třeba probrat podrobně celou situaci s co nejvíce blízkými, kterých se týká, tedy především s Vaší matkou. Pokud to je jen trochu možné, zajděte se společně poradit do některého z center, která nabízí pomoc rodinám závislých. Pokud byste nevěděly, kam se obrátit, napište nejbližší město, kontakt Vám ráda zašlu.
Držím palce, ať se situace začne vyvíjet co nejdříve k lepšímu.