co delat
zerina
Dcera užívá pervitin a špatně se stará a dcerky. Nevím co mám dělat. Jak ji dostat na léčení a kam?
Ona sama si myslí,že nemá problém. Buď je veselá a nebo spí a zapomene i na děti. Děkuji.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Můžete se Vy jakožto rodinný příslušník, obrátit na kolegy ze spolupracující organizace White Light (kontakt níže) a v osobním kontaktu probrat vše co je třeba. Poradit se jak s dcerou komunikovat, jak vhodně motivovat, doplnit si informace, zvážit možnosti, načerpat sílu...
AMBULANTNÍ LÉČBA
Pražská 166/47
Ústí nad Labem
mobil:+420 725 874 363 (nutno se předem objednat)
email: ambulance@wl1.cz
Kontaktní osoba: Bc. Richard Hnízdil
>>>odkaz na MAPY.CZ
>>>odkaz na MHD (zastávka Pražská)
http://www.wl1.cz/alfront/whooalwhoo.html
Pokud by se třeba do budoucna podařilo dceru k léčbě motivovat, tak netuším, zda víte, že léčit se mohou i matky/uživatelky spolu s dětmi (nejsou separovány).
Níže v odkaze informace o léčbě v terapeutické komunitě specializující se na závislé matky: http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-karlov-(tkk)/lecba-matek-s-detmi.html
Přeji, aby se vše začalo ubírat lepším směrem ku prospěchu všem.
Když tak napište, jak se situace dál vyvíjí.
S pozdravem MK