Stav po houbičkách
Shiro
Dobrý den, včera jsem si s kamarádem dal houbičky. Už jsem je jednou měl, bohužel stav po nich nebyl až tak příjemný, zkoušel jsem i LSD a jiné látky, ovšem včera to bylo trošku jiné.
Ve 12 hodin jsem je snědl, následoval naprosto skvělý stav., ovšem kolem 5 hodiny jsme vyrazili do přírody, kamaráda napadlo dát si bong, první mi udělal dobře, lehce se mi vrátil ten hlavní stav z hub, u druhého bongu to přišlo... Cítil jsem neklid, v hlavě jakoby nic nebylo, ale zároveň jsem cítil svou osobnost a sám sebe, měl jsem strach , ale nebylo se čeho bát., potom pocit , že jsem všude v celé místnosti hlava se chtěla rozskočit , nevěděl jsem co sám se sebou dělat...
Vyzvracel jsem se co to šlo...,nemohl jsem spát, opravdu nehezké myšlení.
Další den se stav zlepšil, ale jakoby mé tělo někde uvízlo, necítím úplný návrat na zem, ačkoliv jsem schopný komunikovat, dělat normální věci...
Stále cítím jakýsi *zárodek*, něčeho co nejde popsat.
Někdy jako bych se měl na místě zbláznit přepadne mě strach z ničeho...
Bojím se sám o sebe, a potřebuju mít kolem sebe lidi.
Poradíte mi prosím kam s tím zajít, asi potřebuju na vyšetření, nebo je to jen dojezd?
Děkuji S.xxxxxxxxxx

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Vaše příjmení jsem záměrně umazala s ohledem na anonymitu.
Konzumace drog sebou nenese jen příjemné zážitky, každý kdo chce drogy konzumovat, by s tím měl počítat.
Těžko bez osobního kontaktu a s minimálním množstvím informací objektivně zhodnotit Váš současný stav.
Pokud se necítíte dobře a tento stav neodeznívá, nebylo by od věci pohovořit o tom co se děje s někým znalým. Napište mi, odkud jste. Pošleme Vám kontakt, kam byste si mohl zajít.
Doporučuji už nic nekonzumovat (a to včetně THC a alkoholu) - další případné užití by Váš nepříjemný stav mohlo mnohonásobně umocnit.
Pokud máte o samotě úzkost, snažte se být v přítomnosti někoho dalšího (nejlépe někoho kdo žádné drogy nebere).
Ať je Vám brzo lépe.
Mějte se zatím hezky a ozvěte se.
S pozdravem MK