Ktora droga na podozrenie
Adam
Zdravim, dost ludom som pomohol sa vzdat drogy ale vazne netusim ktora droga to mozr byt , drogovy test posuniem danej osobe az o tyzden pretoze nemam cas a preto by som rad porozmyslal cez ten tyzden, aby som vedel akou taktikou a psychologiou sa snou porozpravama
priznaky osoby: uz sa to stalo druhy krat 1 minutu sa smeje druhu minutu place tretiu minutu je agresivna stvrtu minutu nd mila
? Neviem odhalit co to je kym jej dam testy do mocu
mal som podozrenie na pervitin ale urcite nie kedze je strasne hladna a smadna
viete mi ihned pomoct na ktoru drogu je to podozrenie ;) pokial budem vediet presne co berie co som si isty ze berie tak jej dokazem pomoct , mam uz za sebou dost ludi ktorych som toho zbavil. Zistujem ze to je moje poslanie pomahat a diskutovat ohladom tejto temy

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
děkujeme za otázku.
Pokud jste odborníkem v léčbě závislostí a závislostního chování, nemělo by Vám dělat naprosto žádný problém užitou látku (popř. minimálně skupinu) identifikovat. Ale vzhledem ke stylu jakým je položena Vaše otázka (a dalším indíciím) se obávám, že takovým odborníkem nejste a tudíž Vám musím velmi důrazně doporučit, abyste se o "léčbu" nepokoušel! V lepším případě to může dopadnout "pouhým" poškozením "léčeného" jedince (ať už na úrovni somatické, psychické i na dalších), v případě horším i fatálně, tj. smrtí Vámi "léčeného".
S pozdravem
Zbyněk Oktábec