Mozny problem
jiri 32let
Dobry den
Mam asi dost velkej problem.V dubnu jsem se rozesel z manzelkou protoze jsi nasla opet jineho a zijeme oddelene a chceme jse rozvest dceru jsi nechala u sebe kterou my skoro ani nedava furt nejake vymluvi.No a tim to asi vse zaclo.V 15 letech jsem tak 2 krat vzal do nosu pervitin.Potom hodne dlouha pauza az do 17 let to uz jsem si strelil asi taky dvakrat.V cervnu jsem si nasel pritelkyni ktere je 24 let,ona taky bere ale do nosu,kvuly toho jsem se sni uz 4 krat rozesel,ale stejne to skoncilo tak ze jsme se k sobe vratily .Ja uz jsem byl na dne tak jsem zacal brat taky,ale vnitrozilne a od te doby jse to nejak strasne moc vztupnuje uz ted beru skoro kazdy vykend a sleham jsi tak dvakrat za noc zda jse my ze my to zacina nejak moc chybet.Treba neco vypiju a dostanu okamzite na to chut a delam vse pro to abych jsi sehnal napr.vcera jsem si vzal pul g na dluch vubec se divim ze my to dal.Jinak bych byl asi i schopny neco prodat,ale to nevim.Mluvil jsem to pritelkyni a ona my rekla at ji to nerikam ani ze srandy ze my to chyby nevim co mam delat strasne moc my chyby dcera kterou vydim zritka a k tomu jeste budouci rozvod a byvala my haze jen klacky pod nohy jeste ze o tomhle nic nevi a ani se to nesmy dozvedet to uz bych asi dceru nevidel vubec.Ona jenom zavidi ze ji muzu koupit vse po cem touzi a ex manzelka nema na nic.Vse co me asi drzi nad vodou je moje prace ktera me bavi.Co stim vsim mam delat dokazete my nejak poradit?Ja vim je toho moc ale dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím Jiří.
Asi nedopatřením jste zadal totožný dotaz 2x - ten první je již zodpovězený (kód 91 49 38), pro jistotu kopíruji odpověď i sem.
Mějte se hezky a napište, MK
Kopie odpovědi:
Ano, máte pravdu - je toho hodně. Možná by nebylo od věci jednotlivé oblasti a témata více probrat v osobním kontaktu a nějak si v tom více udělat jasno, co říkáte?
S ohledem na to, že máte dceru, na které Vám záleží, by bylo na místě si dát život trochu do pořádku, abyste se s ní mohl vídat a být jím zodpovědným rodičem. Pokud budete aktivním uživatelem nelegálních drog (nebo Vaše současná přítelkyně), obávám se, že matka dcery z toho vyvodí důsledky.
Pokud po konzumaci alkoholu pociťujete neovladatelnou chuť na pervitin, doporučuji držet se zpět i od alkoholu a tím chutě neposilovat. Brát si drogy na dluh jste na nejlepší cestě se do toho pěkně zamotat a o všechno postupně přijít...
Chápu, že je Vám smutno, trápíte se, stýská se Vám. Ale zaháněním těchto pocitů alkoholem a drogami nic nevyřešíte, spíše si zaděláte na mnohem větší problémy. Nevěšte hlavu, vše se dá řešit, ale je třeba začít.
Napište nám, odkud jste, pokusíme se Vás nasměrovat někam, kde byste si o všem, co Vás trápí, mohl nezávazně pohovořit a trochu si ujasnil co a jak dál.
Postačí uvést větší města, která jsou Vám dobře dostupná.
Mějte se zatím hezky a ozvěte se.
S pozdravem MK