dá se stim vubec prestat?
Pavel
Dobrý večer...
Zdravím Vás všechny co jste ochotny pomoct vsem lidem podobnym mně.Mé jméno je Pavel, rocnik 83 s drogami mam zkusenost uz od mych 13 let kdy, muj bratr v té dobe byl uzivatelem heroinu takze v dobe kdy jsem mel zacit hledat sam sebe si teda aspon myslim ze to tak melo byt jsem nasel jen šeď a klam ucinku drog od te doby v podstate az do dnes nebylo nikoho kvuli komu bych si priznal pavle to sam nezvladnes i pres to ze jsem splodil dve deti dal jim zazemi zivim je 13 let z jedne stale prace tak presto vsechno si myslim ze bez cizi pomoci nezvladnu ukocirovat uzivani pervitinu a alkoholu prosim poradte myslite si ze mi bude stacit ambulantni lecba zaroven bych chtel poprosit o nejaky kontak na karlovarsku myslim tim spis nejake doporuceni na dobrou a spolehlivou pomoc. Predem dekuji za odpoved

Odpověděl: Aleš Termer
Dobrý den Pavle
Přestat se dá. To je pozitivní zpráva!
Velice oceňuji, že jste se rozhodl řešit svou situaci a sebral jste odvahu se ozvat. Je obdivuhodné, že po tak dlouhé době užívání pervitinu a alkoholu máte stále práci, která uživí vás i rodinu. To je velice povzbudivé.
Je velice obtížné z pár vět určit, jaký způsob terapie zvolit. To je vždy lepší přes osobní kontakt. Získá se tím hlubší vhled do situace.
V karlovarském reginu má své služby obecně prospěšná společnost KOTEC. Kolegové pomáhají uživatelům drog i jejich blízkým. Informace o jejich službách spolu s kontakty naleznete na jejich webových stránkách www.kotec.cz
Přeji hodně sil a štěstí.
Udělal jste první krok, vydržte!
AT