Zapesti
Blabla
Dobry den aplikovala jsem si tak pred 2 h p do zily na zapesti jenze nevim zda jsem se trefila krev natekla tak je to divny proc mi to misto vpichu ztvrdlo a tvori se mi tam kulatina boule jeto na zapesti na leve ruce na druhe strane zaprstni kustky je to horke a z jedne strany zarudle nemela jsem sice novou j ale chygienu dodrzuji maximalne, prosim o radu zda sem se nemohla treba trefit do slachy a popr jake toho jsou nasledky, a taky se chci zeptat zda ty vase centra dodrzuju maximalni diskretnost a anonamitu ? Pribuzni totiz delaji v oboru lekarstvi a take mam zname vsude mozne co se to nesmi dozvedet pac jsi to opravdu nemuzu ke sve osobe a pozici dovolit. Mockrat dekuji za vasi brzkou odpoved. Nashledanou, a hezky den.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Zdravotní komplikace se opravdu velmi špatně hodnotí na dálku, bez toho aniž by zápěstí viděl někdo znalý. Chápu, že k lékaři se Vám nechce.
Pokud jste z Prahy, můžete se ihned obrátit na naše Kontaktní centrum, veškerý personál je schopen poradit i ohledně těchto záležitostí a posoudit závažnost.
K-centra poskytují anonymní služby, tudíž se nemusíte obávat, že by o Vaší případné návštěvě byl někde nějaký záznam (nemusíte se prokazovat ani OP ani průkazem pojištěnce). Dále všichni pracovníci jsou vázáni mlčenlivostí (stejně jako lékaři) a dodržováním etického kodexu.
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15
Praha 5
mapa
Telefon: 283 872 186
Email: kacko@sananim.cz
Provozní doba K-centra:
Pondělí: 13.00 - 20.00
Úterý: 9.00 - 20.00
Středa: 9.00 - 20.00
Čtvrtek: 9.00 - 20.00
Pátek: 9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00
Můžete přijít kdykoliv během provozní doby (i bez objednání), takže můžete i dnes do 20hod.
Podrobněji se dočtete zde:
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Jinak buďte na sebe opatrná - i.v. aplikace je ta nejnebezpečnější aplikací vůbec. Bylo by rozumné, abyste po nějaký čas aplikovala jinam, nejlépe do druhé ruky nebo zvolit jiný způsob konzumace. Kdybyste potřebovala, můžete se na nás opět obrátit.
S pozdravem MK