pervitin ve vztahu
Pepino
Dobrý den, chodim s holkou,ktera mela před rokem problém s pervitinem. Trvalo to rok.chodila po kasinech a další vášní byla pornografie a er.chatovani. pak byla pul roku v pohodě a poznala me. Vztah fungoval dlouho, ale ted se vrátila do starých kolejí. Změny chování, vyhýbání se mi, lhaní a je celkove podrazdena a k tomu me obviňuje z podezrivani cele skutečnosti. Mohu ji nějak ještě pomoci, když už ani na nás dva neslyší? jsem pozorný k ni, ale ji to více odrazuje, proto jsem ji dal ultimatum. Prosím o radu jak se zachovat. Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Pomoci můžete, pokud bude přítelkyně pomoci přístupná, ne vždy ale tomu tak je.
Těžko dávat nějaké konkrétní rady na základně několika málo informací přes net. Universální recept aplikovatelný na všechny bohužel nemáme. Můžeme zůstat pouze v obecné rovině (viz info v odkaze níže).
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Vždy je třeba mít více ucelených informací o celkové situaci atd. Nejrozumnější bude, když se o všem co je v danou chvíli třeba poradíte v osobním kontaktu, který poskytuje více potřebného prostoru. Pokud jste z Prahy a okolí, můžete se obrátit přímo na naši Poradnu pro rodiče a partnery, zde kontakt:
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké SANANIM
Školská 30, Praha 1
mapa
Tel: 284 824 234
Mob: 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Provozní doba: všední dny od 9h do 19h
Poradnu naleznete v zadní části kavárny Café Therapy (je nutno se předem objednat, viz uvedená telefonní čísla). Poradenské služby jsou poskytovány bezplatně a nezávazně.
Další informace o Poradně naleznete zde:
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Kdyby něco nebylo jasné, potřeboval jste kontakt jinde, neváhejte kdykoliv napsat znovu.
Mějte se zatím hezky, přeji dostatek sil Vám oběma a celkové zlepšení celé situace.
S pozdravem MK