Syn
Milos
Dobrý den,
mám pocit,že můj syn. 15 let kouří marihuanu.Našla jsem u něj v bundě sáček. Říkal,že mu to dal kluk, aby to u něj mamka nenašla tak, ze mu pomohl a schoval to u sebe.
Když sem se ho zeptala jestli to taky kouřil tak řekl, že to taky zkusil.Tak teď nevím, jestli mu mám věřit,nebo ne.Vůbec nevím co mám dělat.Jestli mám udělat nějaký testy na drogy? Předem děkuji za radu.
Naschledanou.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Bylo by asi rozumné se o všem nejdříve více a podrobněji osobně poradit - o Vašich podezřeních, obavách, jak komunikovat, zda testovat atd... Jsou to tak moc individuální záležitosti, že je vždy vhodnější vše probrat osobně, kde je více prostoru než tato forma internetové komunikace.
Neuvádíte, odkud jste. Pokud jste z Prahy nebo blízkého okolí, můžete se spojit s naší Poradnou pro rodiče a vše co je aktuálně třeba nezávazně a bezplatně zkonzultovat.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Školská 30
Praha 1
mapa
Telefon:  284 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Provozní doba: pracovní dny 9,00 - 19,00
Poradna se nachází v prostorách kavárny Café Therapy, v její zadní části. Na první konzultaci je třeba se předem objednat během provozní doby.
Více informací naleznete zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html.
Než se na první schůzku objednáte, můžete si zatím prostudovat základní obecné informace zde v odkazech:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/testovani-na-pritomnost-drog.html
Pokud byste potřebovala kontakty vyhledat někde jinde nebo měla další dotazy, klidně zase napište. Jen prosím o upřesnění větších měst, která máte v dosahu.
Mějte se zatím hezky.
S pozdravem MK