dobry den
L.
Dobrý den, mela bych otázku, je to rok a pul, co jsem užívala denně pervitin a to nitrožilně dva roky v kusr. Jsem rok a pul čistá a mam přítele, před třemi měsíci jsem otěhotněla a začala se s přítelem na miminko těšit.. Dnes jsem začala krvácet a po příjezdu je svému gynekologovi jsem se dozvěděla, ze jsem prodělala samovolný potrat. Do ted jsem nezastavila pláč, zítra ráno me čeká v nemocnici zákrok. A me by zajímalo, jestli je možné, ze jsem potratila z důvodů mého denního dvouletého užívání pervitinu, i přesto, ze už jsem rok a pul bez drog. Děkuji za odpověď..

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Je mi moc líto, co se Vám přihodilo. Chápu, že je to velmi bolestivé a citlivé. Důvod samovolného potratu bohužel nezjistíme přes internet, objektivně by to mohl pouze ošetřující gynekolog. Ale s největší pravděpodobností by Vaše užívání v minulosti nemělo mít vliv, pokud jste již rok a půl v pořádku, ale jak jsem psala, to je opravdu na posouzení specializovaného lékaře.
Je bezvadné, že jste to rok a půl vydržela, ne každý to dokáže. Přeji Vám, aby se i vše ostatní dalo do pořádku a Vám dostatek sil!
Kdybyste si chtěla s někým o tom, co prožíváte po návratu z nemocnice pohovořit, můžeme Vám poskytnout nějaké kontakty na kolegy, postačí uvést, jaká města máte v dostupnosti. Také budu ráda, když dáte vědět, jak to dopadlo a jak se Vám daří.
Mějte se hezky, držím Vám palce.
S pozdravem MK