abstinence
Piškotka
Dobry den nastoupila jsem do rezimove komunity do H.B kde me asi 14 pred u konceni lecby vyhodily mela jsem hodne prestupku chapu pravidla .... Mrzi me to ale abstinovat chci na dale sice mi nejde do hlavy kdyz vas vyhodi z lecby ste v situaci kde je moznost ze se k tomu vratime nemit rodice tak jsem bez jidla domova a prace ...... clovek se snazi zmenit ale nejsou moznosti ja tu moznost tedy mam ale mam hrozny strach ze selzu chci opravdu prestat brala jsem 10 pervitin nitrozilne nastesti muzj byt moc rada nejsem nejak nakazena a sem zdrava ale chci se opravdu zmenit dokonce jsem nasla i psycholozku ale vidame se jednou za mesic prijde mi to malo mam nekdy uzke dny kdy brecim a nevim proc jen se chci zeptat co by ste mi mohly doporucit dekuji moc za odpoved ...

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Dobře, že píšete. I přes to, že jste léčbu díky porušování pravidel úspěšně nedokončila, je fajn, že chcete v abstinenci pokračovat.
Bylo by rozumné, abyste se obrátila přímo na nějaké specializované pracoviště, které se zabývá závislostmi a udržovat pravidelný a průběžný kontakt. Terapeutická podpora je v tomto období (přechod z léčby ven) nesmírně důležitá.
Napište, odkud jste (jaká větší města máte v dobré dostupnosti) - pokusíme se Vás nasměrovat na nějaké vhodné zařízení.
Mějte se zatím hezky a ozvěte se.
S pozdravem MK