test látky
augustin
Dobrý den, známá našla u syna (28let) prášek s béžovým zabarvením v pytlíčku. Dá se někde \"nezávazně\" otestovat zda jde o drogu a případně jakou? Známá nemá přístup k internetu, proto se ptám já. Děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Zjistit by se to dalo laboratorními testy a ty pokud vím, nebývají zrovna levnou záležitostí (od několika set a výše).
Vaše známá si může zavolat přímo do toxikologické laboratoře a zeptat se na podrobnosti a případnou cenu, zde kontakt:
Ústřední toxikologická laboratoř
Areál Dětské kliniky 1p. budova A2
Ke Karlovu 2
Praha 2
Tel : 222 967 188
V minulosti fungoval projekt Kliniky Adiktologie 1. LF UK, který testoval nové syntetické drogy a kde bylo možné si nechat vzorky drog otestovat. Netuším, zda tento projekt stále běží. Zkuste se podívat sem:  http://www.party-trend.cz/index.php/Main_Page .
Dále by Vaše známá mohla navštívit naší Poradnu pro rodinné příslušníky a o svých obavách a podezřeních více pohovořit s kolegy v osobním kontaktu, což bych doporučovala (jde o bezplatné a nezávazné poradenské služby).
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké SANANIM
Školská 30, Praha 1
mapa
Telefon:  284 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Provozní doba: všední dny 9h až 19h (nutné se předem objednat)
Poradna se nachází v zadních prostorách kavárny Café Therapy. Více informací naleznete zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html.
Mějte se hezky, s pozdravem MK