hledám pomoc
gabina
Srdečně zdravím,jsem z české lípy a mám dlouholeté problémy s užíváním tramalu.Sama jsem se přihlásila na detox,jsou to už tři roky,ale nedaří se mi od tramalu úplně abstinovat.Když už abstinuju,prožívám tzv bažení a nemám v hlavě nic jiného,než jak si tramal opatřit.Brala jsem ho ve velmi vysokých dávkách,je div,že jsem se tím neotrávila.Při 14ti denním detoxu jsem měla deliriozní stavy,bylo to šílené,málem jsem nepřežila.Myslím si,že by metadon byl pro mě řešením,abych mohla normálně fungovat.Co myslíte vy? Děkuji za odpověď.gábina.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den Gábino.
Bohužel to neumím posoudit, toto je otázka spíše pro specializovaného lékaře a na osobní kontakt. Níže odkaz na databázi zařízení zabývající se závislostní oblastí.
www.drogy-info.cz - v rubrice Mapa pomoci zadat kraj, okres, město a druh (v tomto případě tyto druhy služeb: AT ambulance, Substituční léčba, Psychiatrická léčba).
Vyberte si to, které Vám bude dostupností nejlépe vyhovovat, mám takový dojem, že konkrétně Substituční léčba v České Lípě není.
Přeji, ať se Vám podaří nalézt to, co potřebujete a je Vám celkově lépe.
Možná by nebylo od věci zvážit nějakou pravidelnou průběžnou terapeutickou podporu, kde byste měla možnost konzultovat vše co bude aktuálně třeba (bažení, chutě, vztahy, zkrátka vše...).
Tak se držte.
S pozdravem MK