LSD
marty
Zdravím,
před nedávnou dobou jsem si pořídil pár papírků s touto báječnou substancí. Bohužel v dnešní době se nemůžeme na nikoho spolehnout, a proto se i v rámci psychické pohody potřebuji přesvědčit zda užívám to co chci. LSD je dle mého názoru v současné době v našich podmínkách poměrně obtížně dostupná látka. Nejčastěji člověk narazí na různé research chemicals vydáváné za LSD. Z těcho důvodů je lehce odvoditelné že si soudný uživatel bude chtít ověřit co bere. Bohužel jsem na českém trhu nenašel žádne testy na LSD,v zahraničních obchodech sem nějaké našel,ale reagují stejně na LSD i např. na 25I-NBOMe takže stejně nevím zda je to to co potřebuji. Jsou v našich podmínkách dostupné nějaké testy?
Díky za odpoved.

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
pokud vím, tak žádné testy, které by Vám fakticky potvrdily, že látka, kterouo hodláte užít je LSD nejsou, kromě laboratorních testů. Existoval projekt Kliniky adiktologie 1.LF UK, který se zabýval novými syntetickými drogami a bylo možné si nechat otestovat svou drogu (kontakt https://www.facebook.com/PartyTRENDcz). Existují i laboratoře, které testují přinesený materiál v režimu samoplátců. Testování stojí od několika set korun až několik tisíc (pokud budete přesně chtít identifikaci).
A k Vaší skryté otázce - největším problémem, dle mého názoru, je asi nevypočitatelnost LSD - každý člověk je jedinečný a může na tak razantní účinek, jaký vykazuje LSD, reagovat zcela odlišně a bohužel trvalé psychické následky u některých uživatelů nejsou výjimečné (o bad tripech a flashbacích ani nemluvě). Navíc při častém užívání dochází k osobnostním změnám, které také nelze pokládat za pozitivní.
Stačí to takto?
S pozdravem
Zbyněk Oktábec