Necitlivost po užití marihuany
Terka
Dobrý den, ve středu 28.10. jsem užila marihuanu. Nebylo to sice úplně poprvé, ale asi po 5 měsících. Pár minut po užití nastaly strašné a bolestivé stavy, které trvaly zhruba 6 hodin. Měla jsem halucinace a šílené bolesti, chvílema jsem nemohla dýchat. Když to přestalo, tak jsem byla docela v pohodě. Jenže 2. den, když jsem nad tím začala přemýšlet jsem téměř ztratila citlivost v prstech a také v jazyku. Když se něco snažím např. zvednout, obléknout se apod. tak to zprvu necítím a pak mě začne mravenčit v rukách a hlavně v prstech a dokonce to i bolí. Už to trvá 4. den a já se začínám obávat a přemýšlet nad návštěvou lékaře. Myslíte, že je to pouze doznívání po užití marihuany a za par dní/týdnů to přestane a nebo se může jednat o závažný problém a mám navštívit lékaře?

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den Terko.
Zdravotní potíže se velmi špatně posuzují na dálku a přes internet a opravdu se velmi těžce objektivně hodnotí jak je co vážné.
Pokud pociťujete nestandardní prožitky (jak somatické, tak psychické), které neodeznívají, možná nebylo by asi od věci, aby se na Vás podíval někdo znalý. V případě, že vyhledáte lékařskou pomoc, bylo by třeba, aby lékař, který Vás bude vyšetřovat, měl kompletní informace. Tedy aby i věděl, že jste konzumovala marihuanu.
Netuším, kde žijete. V případě, že jste z Prahy, můžete se obrátit na naše Kontaktní centrum (i dnes do 20hod) a tam s pracovníky Káčka probrat vše co je třeba.
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15, Praha 5
mapa
Telefon: 283 872 186
Email: kacko@sananim.cz
Provozní doba K-centra:
Pondělí: 13.00 - 20.00
Úterý: 9.00 - 20.00
Středa: 9.00 - 20.00
Čtvrtek: 9.00 - 20.00
Pátek: 9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00
K-centrum lze využít kdykoliv během provozní doby, i bez objednání. Nemusíte se ničím prokazovat (OP, průkaz pojištěnce) nepotřebujete ani žádné doporučení. Můžete tedy nezávazně přijít a anonymně se poradit, služby jsou bezplatné.
Podrobněji se dočtete zde:
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Přeji, aby Vám bylo brzo lépe. Rozhodně už nic nekonzumujte (včetně alkoholu), mohlo by se Vám přitížit.
Mějte se zatím hezky, s pozdravem MK