M cat + excasy
JohnyIceman
Dobrý den,
Občas s přítelkyni užíváme u sexu mcat a chtěl bych se zeptat jestli by došlo k potížím když by přítelkyně užila na zacatku extázi ! Co by mohlo nastat v kombinaci s užitím drogy mcat??? PripAdne začít užívat mcat 3-4 hodiny po použití extáze... Bude mít extáze stejně účinky jako mcat??
Dekuji

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
obecně se kombinace vícero stimulantů nedoporučuje a je dobré se jí vyhnout - samozřejmě, že komplikace mohou nastat!
K účinkům látek - účinek drogy na jedince není nikdy stejný v různých případech užití a to především proto, protože v účinku na jedince je vždy pozorovatelné ovlivnění účinku i nastavením samotného jedince a nastavením okolí - kontextem (tzv. set a setting). Tyto, spolu s užitou drogou, tvoří tzv. Zingerův trojúhelník.
K Vaší skryté poznámce - snad si nemůžete ani myslet, že Vám zde bude někdo z nás radit, jakou nejlepší látku?!? Ptáte se na drogové poradně, která se zabývá radami v oblasti prevence a léčby závislostí a závislostních poruch, nikoli na uživatelském blogu, kde si uživatelé sdělují své zkušenosti s jednotlivými látkami...
S pozdravem
Zbyněk Oktábec