alkoholismus-kde se léčit
Monika
Dobrý den,
potřebujeme pomoc.Můj manžel je alkoholik, přiznává to a chce se léčit.Problém je ovšem léčebna, 3 měsíce nemůže odejít z práce a navíc by mu hrozilo odebrání řidičáku. Kontaktovali jsme AT ordinaci v Ústí nad Labem, což je naše spádové město, ale řekli mu, že pacienty nepřijímají, že mají plno. Jeho psychiatr mu také není schopen pomoci, léčí se tam s depresemi a jediné co mu k alkoholismu poradil byl kontakt na nějakou komunitu,kde by musel být ovšem ještě déle než v léčebně. Začal chodit v Ústí k psychologovi, ten ale není odborník na závislosti a zatím si s ním neví rady.Kde se tedy léčit? Je možné u vás?(četla jsem na vašem webu, že jste jen pro Prahu).Nebo máte kontakt na někoho z ústeckého kraje popř.z Prahy?
Děkuji za odpověď a váš čas

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Moniko.
V Ústí nad Labem jsem vyhledala pouze tuto ambulanci (níže kontakt), takže předpokládám, že je to asi ta, ve které manžela nevzali s ohledem na kapacitu.
AT ambulance
Sociální péče 3316 /12A
Ústí nad Labem
Google maps ZOBRAZIT NA MAPĚ
Tel.: 477113137
prim. MUDr. Zdeňka Staňková
http://www.kzcr.eu/zdravotnicka-pracoviste/psychiatricke-oddeleni.aspx?id=d07816f9-68f4-43d9-bf19-af
Naše pražská zařízení (SANANIM) jsou bohužel směrována na uživatele nelegálních drog. Další možnosti specializovaných zařízení pracující se závislostmi naleznete zde v databázi: www.drogy-info.cz - rubrice Mapa pomoci zadat okres, kraj, město a druh (v tomto případě AT ambulance nebo Psychiatrická léčba) - vyberte to, které Vám bude lokalitou a dostupností nejlépe vyhovovat.
Přeji, abyste co nejdříve nalezli vhodné zařízení a partnerovi dostatek sil. V případě potřeby napište kdykoliv znovu.
S pozdravem MK