Nějak mi mutuje ruka.
Pičuskin
Zdravím, je mě 19 let a od deseti let mám zkušenosti s marihuanou, po dvou letech jsem začal s nikotinem a alkoholem. Rok na to jsem poprvé vyzkoušel heroin - nitrožilně, na tom jsem byl následně 3 roky závislý. Abstáky jsem nějak horkotěžko přetrpěl.. trvali skoro měsíc v kuse, myslel jsem že se zabiju. Načež mi kamarád dal perník, hodně mi to pomohlo ty křeče, bolesti všechno se zmírnilo. Herák už si nebouchám, ale piko jo. V tempu jako že třikrát řtyřikrát do týdně a pul. Dodržuji zásadně bezpečnost bouchání do žíli, ale celou dobu co si píchám tak jen do jedné ruky. A až ted mě začala ta ruka bolet a žíly pod kůží chytli nějak černou barvu a i krev je černá ale jen na té levé paži od ramene dolů. Jako pokožka ta je strašně světlá až skoro bílí a ty žily jsou černé jako vypadá to hustě ale nebýt té palčivé bolesti tak bych to neřešil. Stalo se mi to už jednou na háčku ale to hned po týdnu zmizelo. Chtěl bych se zeptat co to asi bude, jako šel bych s tím k doktoru kdyby jím nebyla moje matka, nebo třeba do nemocnice kde pracuje půlka mé rodiny. a zas u jiných doktorů se nechci provařit. Vím že nejste doktoři, ale přece jen něco víte. budu moc vděčný za jakoukoliv radu. A ještě pro upřesnění.. nepřestanu brát.. mám rád drogy a vyzkouším všechny možné a dostupné narkotika. Takže rada typu měl bys přestat nb omezit bude zbytečná .. děkuji a mír s vámi

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Tak za prvé by bylo vhodné přestat si dávat do ruky, se kterou máte potíže. Za druhé by bylo rozumné, aby Vaší ruku viděl někdo znalý - chápu, že se Vám nechce k doktorovi. Můžete navštívit Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog (většinou tam pracuje i zdravotní personál), pracovníci K-center umí v těchto záležitostech mnohé poradit. Veškeré služby jsou poskytovány nezávazně, bezplatně a především jich lze využít zcela anonymně. Takže se nemusíte objednávat, prokazovat průkazem totožnosti ani průkazem pojištěnce. To byste zvládnul?
Každý kdo K-centrum navštíví, má právo rozhodnout se pro abstinenci, nebo pro život s drogou. I když neabstinuje, je možné mu nabídnout určité formy péče. Tudíž pokud nechcete, nikdo Vás nebude nutit s drogami přestat. Myslím, že tím nemůžete nic ztratit.
Netuším, kde žijete. Pokud jste z Prahy, můžete se obrátit na naše Káčko, viz kontakt. Pokud jste odjinud, napište prosím znovu a uveďte města, která máte v blízkosti, pokusíme se Vás nasměrovat jinam.
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15, Praha 5
mapa
Telefon: 283 872 186
Email: kacko@sananim.cz
Provozní doba K-centra:
Pondělí: 13.00 - 20.00
Úterý: 9.00 - 20.00
Středa: 9.00 - 20.00
Čtvrtek: 9.00 - 20.00
Pátek: 9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00
Lze přijít kdykoliv během provozní doby, takže můžete i dnes do 20hod.
Podrobněji se dočtete zde:
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Mějte se zatím hezky, s pozdravem MK