následky marihuany
maroraj
dobrý den. Je mi 18 let a poslední rok jsem poměrně často užíval marihuanu. Dostavily se mi úzkostné a panické poruchy. Proto jsem okamžitě s drogou přestal a výrazně jsem omezil i dávky nikotinu. Je to 10 dní od propuknutí poruch a úzkosti se zmenšují. Měl bych prostě jen pokračovat v tom, co dělám a vyčkat než úzkosti zmizí úplně nebo bych měl např. vyhledat ňejakou jinou pomoc? děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Je dobře, že jste marihuanu vysadil. U disponovaných jedinců může i jednorázové užití vyvolat vážné psychické potíže. Bylo by rozumné abstinenci jednak udržet (včetně alkoholu) a za druhé by bylo asi lepší, kdyby Vás viděl specializovaný lékař. Přes internet se opravdu velmi špatně objektivně a především zodpovědně podobné záležitosti hodnotí.
Když tak napište, odkud jste, pokusíme se Vás někam nasměrovat.
Doporučuji nic nekonzumovat, další konzumace by Vám s největší pravděpodobností úzkost a nepododu prohloubila.
Mějte se zatím hezky, s pozdravem MK