Odvykání u mladistvých
Dominika
Dobrý den,
jak se dá pomoci sedmnáctiletému člověku, který je drogově závislý a pomoc odmítá ? Bylo u něho provedeno několik krevních testů, které ale vždy vyšly pozitivní pouze na marihuanu, což je myslím teď ten nejmenší problém.Určitě bere i něco jiného.Komunikace s ním není opravdu možná, vykašlal se na školu, nemá práci,nikomu, kdo ho má opravdu rád nevěří, jen se stýká s lidmi, kteří jsou na tom podobně jako on.Co udělat nebo na koho se obrátit, aby nám pomohl ? Budu vděčná za jakoukoli odpověď. Děkuji.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Dominiko.
Netuším, kde žijete, ale pokud pro Vás není obtížné navštívit zařízení v Praze, doporučuji co nejdříve spojit se s kolegy z Poradny pro rodiče (kontakt níže)a v osobním kontaktu, který poskytuje více potřebného prostoru vše podrobněji probrat, doplnit si informace, zvážit možnosti...
Léčbou mladistvým osob se zabývá například tato specializovaná zařízení (info viz přiložené odkazy níže).
TK Karlov: http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-karlov-(tkk).html
TK White Light: http://www.wl1.cz/terapeuticka-komunita/komu-je-program-uren.html
Cesta Řevnice: http://www.cestarevnice.cz
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Školská 30, Praha 1
mapa
Telefon: 284 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Poradna se nachází v prostorách kavárny Café Therapy, v její zadní části. Na první konzultaci je třeba se předem objednat během provozní doby (PO až PÁ 9.00-19.00). Veškeré služby poskytuje toto zařízení bezplatně.
Více informací naleznete zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Pokud byste měla další dotazy, potřebovala se doptat, klidně zase napište.
Mějte se zatím hezky.
S pozdravem MK