drogy a škola
ambra
Dobrý den , nevím jak řešit situaci. Syn kouří marihuanu, chodí do čtvrtého ročníku na střední školu. Závislost se pravděpodobně čím dál víc prohlubuje, do školy přestává chodit, že prý ji stejně nezvládne dokončit, výsledky ve škole nulové. A vlastně nevím jestli není závislý i na něčem jiném .

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Doporučuji spojit se s kolegy z Poradny pro rodiče a v osobním kontaktu vše více a podrobněji probrat.
Nebývají to úplně lehké situace, je třeba mít více ucelených informací o celkové situaci atd.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké SANANIM
Školská 30
Praha 1
mapa
Telefon: 284 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Provozní doba: od 9h do 19h pracovní dny
Poradnu naleznete v zadní části kavárny Café Therapy (je nutno se předem objednat, viz uvedená telefonní čísla).
Poradenské služby jsou poskytovány bezplatně a nezávazně.
Další informace o Poradně naleznete zde:
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Pokud žijete někde jinde, napište prosím znovu, pokusíme se Vám vyhledat jiné zařízení, kde byste se mohla poradit. Stačí uvést města (větší), která máte v dobré dostupnosti, obratem Vám pošleme kontakt.
Mějte se zatím hezky, s pozdravem MK