BIG PROBLEM :-)
ZDracek
Dobrý večer. Mám dost velkej problém.. Beru pervitin a kombinuji to prášky na spaní. Ja mám pocit ze je vse v pohodě ikdyz vim ze realita je jiná. Je to hodně nebezpečný..?? Ale co nechápu proč člověk s kterým sem uz 5 let a přehlíží ty změny a jen přihlíží jak du poslední rok těžce ke dnu.. To samé moje matka ty sem se dokonce svěřila ze bych chtěla přestat tak se od te chvíle začala bavit jako bych byla uplnej dement a akorat me ještě víc položila na kolena svým chováním a reakcí na danou situaci. Prosím moc za radu už to trápení trvá dlouho a uz to prostě nedávám... Děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Užívání jakékoliv drogy je vždy nebezpečné. S kombinacemi s dalšími léky o to více, zvláště ty na spaní, s hypnotickým účinkem, bývají velmi často návykové. Sama cítíte, že to není v pořádku, bylo by na místě to začít řešit. Pokud necítíte podporu blízkého okolí, neváhala bych a obrátila bych se na odbornou pomoc, kde byste mohla v osobním kontaktu více probrat Vaší situaci, více a podrobněji se poradila co a jak dál. Ve všech větších městech bývají Kontaktní centra pro uživatele nelegálních drog, kde se dají poradenské služby využít zcela nezávazně, bezplatně a anonymně. Můžete se zkrátka přijít jen nezávisle poradit a pak se sama rozhodnout. Myslím, že tím nemůžete nic ztratit.
Netuším, kde žijete. Buďto napište znovu a uveďte, odkud jste, rádi Vám nějaké zařízení doporučíme. Nebo se sama můžete podívat do databáze zde: www.drogy-info.cz - v rubrice Mapa pomoci po zadání okresu, kraje a města - dále zadejte druh (Kontaktní centrum).
Pokud byste byla z Prahy, můžete se obrátit na naše K-centrum, níže kontakt a další podrobnější info v odkaze.
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15, Praha 5
mapa
Telefon: 283 872 186
Email: kacko@sananim.cz
Provozní doba K-centra:
Pondělí: 13.00 - 20.00
Úterý: 9.00 - 20.00
Středa: 9.00 - 20.00
Čtvrtek: 9.00 - 20.00
Pátek: 9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00
Lze přijít kdykoliv během provozní doby (i bez objednání), takže můžete i dnes do 20hod.
Podrobněji se dočtete zde:
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Mějte se zatím hezky, v případě potřeby napište kdykoliv znovu. Přeji dostatek sil!
S pozdravem MK