Slisim zvuky
Samuel
Dobry den, mam problem ze doma v loznici slisim manzelku jak si hladi telo ze si to dela z vybratorem. A jsem si na sto procen presvecen ze to je pravda. Manzelka rika ze spala a jesli se mi to nezdalo. Udela jsem to ze jsem si nasel do postele jinou zenu a bylo to same. Uzivam drogy 5let

Odpověděl: Amrit Sen
Samueli, zdravím Vás.
Podle toho, co píšete, předpokládám, že s největší pravděpodobností užíváte pervitin, a že příhody, které popisujete, jsou projevy toxické psychózy. Bludy, halucinace, paranoidní stavy a podobně, k nim patří. Pro Vás by to měl být signál, abyste se s drogami rozloučil, nebo aspoň na co nejdelší dobu vysadil a odpočinul si, jinak riskujete, že se zblázníte, možná na dobro. I pak je vysoká pravděpodobnost, že se podobné stavy mohou vrátit kdykoli, při každém jednom užití. Při psychózách nezřídka dochází k tomu, že se u uživatele nastartuje a rozvine psychické onemocnění, které se obtížně léčí, a někdy se z něj člověk úplně neuzdraví do konce života, a to dokonce ani kdyby už žádné drogy neužíval.
Pokud nezačnete svoje užívání a svoje stavy řešit, to znamená neobrátíte li se na odborníky, riskujete, že můžete sobě, či někomu dalšímu ublížit, ohrozit na životě, napáchat škody na zdraví, majetku, vztazích a podobně.
Napíšete li ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám kontakty na bezplatné služby ve Vašem dosahu, jejichž pracovníci s Vámi situaci proberou, doporučí Vám konkrétní kroky, které pro její ošetření můžete podniknout, obratem pošleme.
Jak je můžete vyhledat sám, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Jste li z Prahy, nebo okolí, doporučuji Vám sjednat si schůzku s pracovníky specializovaných ambulantních služeb Cadas, organizace Sananim, která provozuje i tuto internetovou poradnu:
Specializované ambulantní služby CADAS Sananim
Spálená 12
110 00 Praha 1
Telefon: +420 222 924 245
Mobil: +420 603 831 815
E-mail: cadas@sananim.cz
Web: http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas.html
Přeji Vám vše dobré,
Amrit Sen.