Recidiva
Laci
Dobry den.Asi tak pred rokom som mal problem so zavislostou na oliatoch,konkretne Tramal.Bol som na nom zavisli asi tak dva roky.Bral som ho pretoze som mal zlu zivotnu situaciu s ktorou som nemienil nic robit,tak som takto unikal z reality.Bol som na lieceni a uz rok som bol cisty.Stastnou nahodou,lepsie povedane s pomocou kamarata ktori mi dal dobre platenu pracu sa moja situacia zmenila,mam byvanie,eura...Neviem preco,ale asi koli zubom som stale tekuty Tramal mal doma,proti bolesti...Po jednej fizicky namahavej praci som mal problem s bolestou chrbta a napadlo ma uzit Tramal aby som na druhy den mohol znovu robit.Pomoct mi pomohol ale...Nebudem to tu rozvadzat,ale uz ho pravidelne uzivam mesiac a moja tolerancia je uz hrozne vysoka a uz si Tramal nedavkujem po kvapkach ale pijem ho rovno z flasticky.Bojim sa ze som na tom este horsie ako pred rokom,vtedy ni uz nestacilo ani 300 kvapiek.Poradte mi prosim co robit...Liecenie?

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den Laci,
díky za dotaz.
je zřejmé, že léčba je nezbytná. Užíváte měsíc, tolerance na Tramal u vás stále stoupá. Podle mne je v tuto chvíli na místě otázka, jakou formu léčby zvolit. Nevím, kde jste prodělal tu první léčbu, jak dlouhá byla, jak probíhala. Fakt, že jste si doma Tramal nechal, je - promiňte mi to - skandální. Jednak vám to museli v léčebně říkat, jednak to napoví selský rozum, že jde o obrovské riziko. Berte to jako ponaučení.
Tuším z vašeho dotazu, že máte dobrou práci, dobrého kamaráda, že se nepohybujete ve feťácké společnosti. Domnívám se, že by se ve vaší situaci mohlo uvažovat o nezbytném detoxu a následně ambulantní léčbě, nicméně prostřednictvím této poradny to nelze přesně posoudit.
Doporučuji vám neprodleně kontaktovat nějaké odborné pracoviště, abyste s nimi vhodnou formu léčby probral. V tuto chvíli máte zřejmě ještě šanci relaps zastavit tak, abyste se nemusel propadnout hlouběji na dno, ale neodkládejte to.
Kdybyste se chtěl na cokoliv doptat, určitě napište.
Jakub Chudomel