rada
zuza
syn zacal uzivat pervitin 17 let mu je priznal se mi a chce to ukoncit muzeme to zvladnout sami poradite nam jak nastoupil do nove skoly a toto by ho mohlo znicit

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás, Zuzo.
Chápu Vaší komplikovanou, náročnou a tíživou situaci. Doporučuji Vám bez prodlev kontaktovat odbornou podporu a pomoc. Pohovořte se specialisty na problematiku užívání návykových látek, kteří pracují s mladistvými. Pokud to neuděláte, riskujete, že Vám i synovi ujede vlak a problémy se nejen nevyřeší, ale prohloubí, navíc ztratíte páky, které, dokud je syn mladistvý, ze zákona ještě máte.
Kromě jiného se dozvíte, jak se synem komunikovat, abyste neztratila jeho důvěru a nenapáchala více škod, než užitku. V každém případě by měl pohovor s odborníkem absolvovat i syn. Co dál, vyhodnotí a navrhne dotyčný specialista.
Kontakty:
Centrum ambulantních služeb - program ambulantního poradenství
Advaita, z. ú.
Rumunská 14/6
460 01 Liberec
Telefon: +420 482 750 607, +420 603 827 730, +420 482 750 607
http://www.advaitaliberec.cz
K-centrum Most k naději, z. ú.
Rumunská 5/a
460 01 Liberec
Telefon: +420 482 713 002
Mobil: +420 775 624 246
http://www.mostknadeji.eu/liberecky-kraj/k-centrum-liberec/
Společnost pro návykové nemoci
při Psychiatrickém oddělení Krajské nemocnice Liberec, a. s.
AT ambulance
Husova třída 10
460 63 Liberec
Telefon: +420 485 312 472, +420 482 312 230
MUDr. Marie Hyánková
http://www.nemlib.cz
Ambulantní program - soukromá poradenská praxe
Mgr. Igor Pavelčák
Jáchymovská 253/5
460 10 Liberec
Telefon: +420 728 022 618, +420 482 771 835
http://www.poradna-rodina.org
Psychiatrické odd. nemocnice - dětské
Školní 430
460 05 Liberec
Telefon: +420 485 101 102
prim. MUDr. Jana Prouzová
http://www.nemlib.cz
Psychiatrická ambulance
MUDr. Jaroslav Tržický
Kostelní 10/5
460 01 Liberec
Tel.: +420 482 422 227
E-mail: lekarskaregionalni@centrum.cz
Přeji Vám i synovi hodně štěstí,
Amrit Sen.