Už to stačilo
Dost
Jsem z rakovnicka a jsem na pervitinu už dál nemůžu..takhle to dál nejde...chtěla bych jít na léčení nejlépe kde se i pracuje vytváří atd ne jen terapeutické skupiny. ..moc prosim už nemůžu. ..

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
je moc dobře, že jste se odhodlala ke změně, k léčení. Píšete toho o sobě hodně málo, ale podle Vašeho popisu by Vám mohla vyhovovat některá z terapeutických komunit. V každém případě je třeba dobře rozmyslet, jakou léčbu vyberete, co je pro Vás nejvhodnější. K tomu by bylo nejlepší zajít osobně za psychiatrem nebo do Káčka a probrat s nimi možnosti. Můžete se také obrátit na terénní program přímo na Rakovnicku na tel. čísle 737 797 013, domluvit si schůzku a poradit se. Také by Vám mohli pomoci podat žádost, případně napsali potřebné doporučení.