dotaz
molly
Jo vzpomela sem si ze jsem ještě hulila 27.9 dala sem si jen 5 prasku..a mela sem ty stavy taky ale ne tak hodně..
Ještě se chci zeptat do pátku jsem doma nejdu do školy takže kdyby to do patku nezmizelo mám jet do nemocnice?na vyšetření? Nebo nemám čekat a jet hned?a když to řeknu mamce ze sem to zkusila..a pojedem na to vyšetření a zistej tam fakt ze sem hulila bude to řešit socialka a tak?dnes sem si dala pul skleničky vincentky..no nevím jak dal:(

Odpověděl: Amrit Sen
Molly, opět zdravím.
Tento údaj může měnit pohled na situaci. Opětovným užitím marihuany jste podle všeho podpořila a restartovala psychické potíže, které se mohou projevovat i fyzicky. Je sice na pováženou, že ve 13 letech kouříte marihuanu, hlavu Vám za to ale nikdo neutrhne. Na to, jestli bude Vaše užívání řešit sociálka, nebo ne, se teď vyprdněte. Žádná kaše není tak horká, jako když se uvaří. Mamince o všem řekněte, a jeďte k lékaři, čím dříve, tím lépe. Pokud je Vám stále zle, udělejte to hned. Maminka, která by měla v každém případě vědět, o co kráčí, určitě pojede s Vámi. Poproste jí, ať na Vás nenaléhá s výslechy, v tuto chvíli k ničemu nepomohou.
Držím Vám palce, budu rád, když dáte vědět, jak si stojíte.
Amrit Sen.