LSD - pokračování
Moriarty
A je tedy něco, co byste \"doporučil\" zkusit? Vím, že se nedá říct doporučil, ale prostě něco s malými riziky. Jen bych chtěl zažít a poznat, jaké to je. Jiný stav, jiný pohled. Díky

Odpověděl: Jakub Chudomel
Milý Moriarty,
díky za další dotaz.
V tomto čase v naší kultuře není prostor pro takový experiment bez rizika. Evropský kulturní kontext s podobnými fenomény nepracuje.
Nejméně stejně podstatným a důležitým prvkem je totiž příprava, výchozí nastavení. Vše, z čeho vycházíme. Prostředí, výchova, sociální a kulturní kontext. Bez toho jsou podobné intoxikace prostě nepředvídatelné. Nakonec jsou i nelátkové metody, jak dosáhnout změněného stavu vědomí, například holotropní dýchání. Ale i to vyžaduje, aby bylo bezpečné, nejméně s vícedenní přípravu a především, nějaký bezpečný čas po zážitku. Předpokládáme li, že zážitek bude silný, je to i proto, že může otevřít mnoho skrytého v našem podvědomí, s čímž je nutné pracovat, aby zážitek byl správně a bezpečně zpracován. Jinak jde o skok z útesu do neznámého prostředí...
Hodně správných rozhodnutí
J.Chudomel