piko, přítel a já
týna
Dobrý den,
s přítele chodíme skoro 3 roky. ja sem před tim brala jen příložitostně, rozešla sem se s bejvalym a tím sem začla brát skoro každý den. Nynějšího přítele sem poznala díky tomu, že mi sháněl piko. Začali sme se více vídat, společně sme fetovali a posléze se to překulilo ve vztah. Přítel měl oplétačky s policií právě kvůli drogám. V ten moment se vše otočilo o 180 stupnu. Rozhodli sme se s tim praštit, on šel na léčení a já sem úspěšně zvládala abstinenci sama. Na léčení byl přítel asi půl roku a bylo vše dokonalé. Já sem abstinovala s nim a nic mi nechybělo, vydržela bych to dodnes, ale problém je v tom, že sem se dozveděla že si zase dal. a jak sem se to dozvedela tak se ve me neco hnulo, a musela sem si dat taky. Ted je vše ve starych koleji ba i horší. Štve mě to, že bere, vím že já mu v tom nezabráním a štve mě to, že když si dá on, mám v sobě nutkání že když on, tak já můžu taky. :( Nevím ani jak mám specifikovat dotaz. prostě se mi hlavou honí myšlenky jestli se s nim mám rozejít, ale pokud to udělám tak on začne ještě víc (ted alespon chodí do práce a tak), ale zas vím, že ja nedokážu přestat když vim že on si v klidu fetuje. nevim si rady, sem v pasti. Miluju ho ale zároven nenávidim. Vím že hlavní problém je ve mě, ale co dělat? ..

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den Týno,
díky za dotaz.
Chcete prožít život feťáka, nebo ne? Zde je zdroj pro odpověď, když uvádíte, že ve vztrahu s partnerem přestat nedokážete. Buď budete s ním fetovat, nebo se věnujte sobě. Nehledejte problém, ale vezměte odpovědnost za svůj život do svých rukou. Jestli to ovšem dokážete. A přítel také za svůj život odpovídá sám, ne vy. Ať si se svým životem každý dělá, co uzná za nejlepší.
Nepíšete, že jste někdy své užívání alespoň probrala s odborníky... To bych vám velmi doporučoval. Pokusy o společnou abstinenci v partnerských svazcích nebývají často úspěšné právě proto, že jeden strhne druhého. Tak to prostě chodí...
Určitě napište, kdybyste chtěla, mohl bych vám nějaké pracoviště doporučit. Třeba jen pro nezávazné a třerba i anonymní probrání situace.
S pozdravem
Jakub Chudomel