nestraste tolik..pozitiva taky uprednostnete pervitin je fajn
mamrad
Proc lidi jen strasite,a rikate at prestanou s pernikem.?Pervitin je taky i fajn,jsem na nem skoro rok (9mesic),8mes.jen nitrozilne uzivani a je to nadhera.Nosem prvni mesic nic moc,to neni ono,navic boli rypak,ucinek maly.Ale buchnou to je sen,uplne hned super,moje pritelkyne je uz hodne zkusena narkomanka,sex na perniku,uz nikdy jinak,kdyz jsou oba v tu chvili narachany.Ano vime i rizika,ale o tech se tu pise,pozitiva ani jedna.

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás, Mamrade.
Náplní naší práce a posláním této poradny je především pomoc lidem, kteří v souvislosti s užíváním drog trpí, také jejich blízkým i široké veřejnosti.
Pokud má tedy někdo s drogami problém, těžko mu pomůžeme tím, že zde budeme psát o jejich přednostech. O tom, že drogy mohou mít svá pozitiva, nikdo z nás nepochybuje. Kdyby tomu tak nebylo, nikdo by je neužíval.
Nemáme v úmyslu brát Vám Vaše štěstí. Oceníme, když budete své nadšení sdílet na serverech, stránkách a diskuzních fórech fanoušků drog, kterých je na internetu habaděj. Zde jen ubíráte čas a prostor lidem v nouzi, kterým může jít i o život.
Jediné doporučení, které Vás snad neurazí a nenaštve, a které Vám v tuto chvíli nabízím, je, abyste si svůj dotaz zkopíroval a pečlivě uložil. Přečtěte si jej za pár let, možná, že se na celou věc budete dívat jinak.
Přeji Vám vše dobré,
Amrit Sen.