Životni kolabs
darkt
Dobryden tak pervitin sem zkusil pred1 a pul rokem dost sem postupem času dotoho spadl behem 3 mesicu prakticky o vše přišel a dostal se do velkych problemu jak doma prace ve vztahu rodine sem se sveril mam jejich veskerou podporu kdyz vse vypadalo ze je vse zamnou zas sem se dotoho vratil a zas to klesa dolu uz nemam sebevedomi lzu sam sobe nejsem kdo sem byval vse si uvedomuji ale to že stim neco udelam je vzdy chvilkove a behem par dnu dokazu vse co sem si zas vybudoval opet ztratit uz nvm jak stoho ven .a docela se bojim jit na lecebny program ale nemyt rodice nemam nic a nebavi me porad tu rodinu ty vztahy ničit ale to si uvedomuji ted s cistou hlavou pak to je vzdy silnejsi nez ja .

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
sebrat sílu a přestat s pervitinem je hodně velká výzva. Zdaleka ne každému se to podaří samotnému, přesně z těch důvodů, které popisujete - odhodlání se po krátké době vytratí a chutě na drogu jsou silnější. S každou dávkou pak má člověk čím dál větší pocit selhání, čím dál menší sebevědomí (samozřejmě potom, co odezní pervitinový pocit všemohoucnosti). Nejsnazší cesta, i když se to tak nemusí na začátku zdát, je opravdu přes odbornou pomoc. Nemusíte si hned vybrat léčebnu a do ní nastoupit, ale spíš zajít ambulantně k odborníkovi a probrat s ním podrobně svou situaci a zjistit, jaká léčba by pro Vás byla nejvhodnější. Neznám všechny detaily, ale vzhledem k tomu, že máte podporu rodiny, mohl by třeba přicházet v úvahu denní stacionář.
Pokud byste nevěděl, kam se obrátit, dejte vědět nejbližší město. Určitě tímhle krokem nemůžete nic ztratit.
Přeji hodně sil a odvahy k prvnímu kroku.