přítel závislý na pervitinu
Nika
Dobrý den,můj přítel je závislý na pervitinu.Nevím jestli ho bere rok nebo dva,ale odmítá jít na léčení.K tomu se přidala závislost na automatech a pokru přes intenret.Máme malé dítě(20 měsíců) a jeho fin.situace je taková,že celá výplata jde na jeho dluhy z hraní.Nebýt prarodičů jsem s dcerou na ulici :-( Mám se ještě nějak snažit,nebo ho prostě vyhodit...už nemůžu dál.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den Niko.
Tak tuhle otázku bohužel za Vás nikdo nevyřeší, to si musíte rozhodnout jen Vy sama. Chápu, že je to složité soužití, také si umím představit, kolik Vás to stálo nejen peněz, ale i energie a asi i naděje na zlepšení. Také chápu, že takto radikálně se rozhodnout je těžké. Doporučuji spojit se s nějakým zařízením a vše co je v danou chvíli třeba probrat v osobním kontaktu, kde se můžete ve Vašem rozhodnutí (ať bude jakékoliv) více utvrdit.
Netuším, kde žijete. Pokud by pro Vás nebylo obtížné navštívit zařízení v Praze, můžete se obrátit přímo na naši Poradnu, která se poradenskými službami pro rodinné příslušníky úzce zabývá, níže kontakt.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké SANANIM
Školská 30
Praha 1
mapa
Tel: 284 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Poradnu naleznete v zadní části kavárny Café Therapy. Na první konzultaci je třeba se předem objednat během provozní doby (všední dny v čase od 9.00 do 19.00hod.). Veškeré služby poskytuje toto zařízení bezplatně.
Více informací naleznete zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html.
Pokud žijete někde jinde, můžete se obrátit na jakékoliv Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog. Bývají skoro ve všech větších městech a poradenství pro blízké osoby také nabízí ve svých službách (bezplatně).
Buďto uveďte, o jakou lokalitu by šlo, nebo se sama můžete podívat do databáze zde, v rubrice Mapa pomoci: www.drogy-info.cz .
Mějte se zatím hezky, přeji dostatek sil ke všemu, co budete potřebovat.
S pozdravem MK