Pervitin
Michal
Dobrý den,asi pred dvema mesici potkala ma 40 leta pritelkyne novou kamaradku ktera snupe pervitin,vyzkousela to take a ted to bere min.kazdy vykend. Kdyz jsem se ji v tom snazil zabranit tak mi tvrdila ze je vse v pohode a ze delam zarlive sceny. Asi pred tydnem jsem to rekl nahlas pred velkou spolecnosti lidi a ona ode me odesla i s 5 letou dcerou,nemluvi se mnou a kdyz reknu slovo pervitin je agresivni. Jsme spolu 11 let a jeste pred mesicem jsme meli hezky vztah. Co mam delat abych ji pomohl. Dekuji.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
zdá se, že se ve Vaší rodině opravdu vše hodně rychle zamíchalo. K tomu, abyste zjistil, jaký postup by byl dál nejlepší, by bylo potřeba celou věc probrat podrobněji. Žádné obecné rady nemají smysl, je nutné podívat se detailně na celou situaci, na Vaše možnosti a pak se rozhodnout co dál. Nejlepší by bylo obrátit se osobně na některé z center, která poskytují pomoc rodinám drogově závislých a experimentujících s drogami. Pokud byste nevěděl, kde ho v okolí najdete, napište prosím nejbližší ěsto, kontakt Vám zašlu.