pervitin s pritelkyni
mamrad
Dobry den,zacatkem roku jsem poznal svou soucasnou pritelkyni..je uzasna.Je ji 40let,od 20je na pervitinu jehlou.Nenutila me,ale vzdy se zeptala zda chci trochu nosem.To jsem chtel vzdy,ale moc mi to nedavalo,ta jehla me lakala..no kdyz to nevidim,jeste to ujde,ale jakmile jsme spolu,chci jehlou,je to hned krasny pocit,sex super,intenzita daleko vyssi nez pri normalnim \"cistem\"sexu a hlavne uzasny pocit ktery jsem nepoznal,a z nevedomosti odsuzoval vsechny fetky.Dnes uz beru skoro denne,chutna mi to moc,pritelkyne bere 4-5denne,uz jsem pry taky v prdeli jako ona..ale je nam krasne.Chci rict,ze to neni jen negativni vec ten pernik,kdo nezkusil,odsuzuje..jsem uplne jinde,mam i jine zajmy.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Ve Vašem příspěvku jsem nenalezla žádnou otázku, nevím tedy na co konkrétně odpovídat.
Snad jen bych si dovolila poznámku k Vašemu nadšení, že užíváte pervitin, s tím vážně legrace nebývá, jelikož organismus včetně psychiky dostává dost zabrat. Zvolil jste tu nejnebezpečnější formu aplikace. Takže bych doporučila zvýšenou opatrnost a možná si také trochu sundat ,,růžové brýle" a podívat se na celou situaci trochu realističtěji.
To, že užíváte pervitin, je samozřejmě Vaše věc, ale opravdu nezapomínejte, že rizika, potažmo ztráty jsou vždy opravdu veliké, leckdy nevratné.
Mějte se hezky, s pozdravem MK