nadavky lidi na fetujici lidi
tattoo
Jsem dana 57let,uz v duchodu,ale jeste pracuji obcas,penize jsou treba.Priznam se,ze jsem byvala prostitutka,hraji automaty,kourim a jsem zavisla na perniku skoro uz 15let.Rozhodne chci trochu prestat hrat automaty,kourit a pichat si neprestanu.Navic ziji s dospelym synem a dcerou,kteri krome automatu,jsou na tom stejne,dceru vyhodili s prace tak slape uz pul roku.Syn nebere kazdy den,my dve ano tak 3-4denne.Nedelame preci nic spatneho,kszdyho vec,vadi mi nadavky bezohlednych lidi na nas jakoby jine lidi,ano obcas penize schazi,ale nekradem.jen kdysi sem v bande v necem jela.At si ty chytraci co nadavaj do spiny a odpadu,skusi sehnat denne pro dceru 2-3tis a dalsi pro sebe.Dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Děkujeme za Váš příspěvek. Bohužel jsem v něm, ale nenalezla žádnou otázku. Pokud potřebujete s něčím poradit, svůj dotaz prosím upřesněte.
Pokud byste chtěla svou situaci začít řešit, můžete se obrátit na naše Kontaktní centrum a s kolegy v osobním kontaktu vše více a konkrétněji zkonzultovat, kontakt níže. Služby jsou poskytovány zcela bezplatně, nezávazně a lze i anonymně. To znamená, že se můžete pouze přijít nezávisle poradit a pak se sama rozhodnout co a jak dál, vstupem do zařízení se nijak nezavazujete. Není třeba žádného doporučení, nemusíte se ničím prokazovat, můžete přijít kdykoliv během provozní doby, i bez objednání, takže klidně i dnes do 20hod.
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15
Praha 5
mapa
Telefon: 283 872 186
Email: kacko@sananim.cz
Provozní doba K-centra:
Pondělí: 13.00 - 20.00
Úterý: 9.00 - 20.00
Středa: 9.00 - 20.00
Čtvrtek: 9.00 - 20.00
Pátek: 9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00
Podrobněji se dočtete zde:
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Mějte se hezky, s pozdravem MK