Co dál??
Michal
Dobrý den
Zhruba osm let jsem závislý na marihuaně a poslední dobou si čím dál víc zvykám na pervitin. Mám z toho dost velké psychické problémy a nezvládám běžný život. Profesně jsem se úplně zničil a můj život se čím dál tím uzavírá do bludného kruhu uspokojit potřebu a co nejmíň se zaplést s vnějším světem. Narodil se mi syn a chtěl bych čas věnovat jemu . Zkouším přestat pomalu neustále ale po každé vydržím jen pár dnů nebo týdnů.. s každým neúspěchem upadám do čím dál větších depresí. Stojím na rozhraní kdy nevím co dál. Zůstal jsem už sám a svědomím, že jsem zkazil všechno co jsem mohl a veškeré snahy to napravit to jen zhoršují.. Rád bych přestal, ale sám to nezvládnu..

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Michale.
Nezoufejte, vše se dá řešit, jen je třeba začít. Pokud se Vám opakovaně nedaří to zvládnout sám, je na čase obrátit se na pomoc a jednoduše si s tím nechat pomoci.
Můžete se ještě dnes do 20hod obrátit na naše Kontaktní centrum a s kolegy vše co je třeba více probrat. Jde o nezávazné, bezplatné a anonymní služby, tudíž se můžete zatím pouze jen nezávazně informovat o možnostech, které byste případně mohl využít a pak se sám rozhodnout co a jak dál. Nepotřebujete nic, žádné doporučení, stačí pouze přijít během provozní doby (i bez objednání).
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15, Praha 5
mapa
Tel: 283 872 186
Email: kacko@sananim.cz
Provozní doba K-centra:
Pondělí: 13.00 - 20.00
Úterý: 9.00 - 20.00
Středa: 9.00 - 20.00
Čtvrtek: 9.00 - 20.00
Pátek: 9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00
Podrobněji se dočtete zde:
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Přeji dostatek sil! Věřím, že to zvládnete.
S pozdravem MK