lecba vzhledu po drogach
kaktus
Dobry den....mam pritele nez sme jsme se poznali jel v tvrdych drogach..ted je par let cisty...presto je to na nem porad znat...ma modrivy .
hlavne na nohach..zlepsi se to casem nebo uz mu zustanou na porad?? Taky se bojim ze do toho znova spadna...tak by me zajimalo jak mu pomoci ..moc dekuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
to je těžké na dálku říct, jestli se modřiny vytratí. Záleží na tom, z čeho jsou. Po pár letech by se měl vzhled výrazně zlepšit, pokud člověk opravdu abstinuje a snaží se o to. Na druhou stranu, někdy je užívání vidět ještě dlouho, zvlášť pokud byl životní styl hodně sebedestruktivní.
Nepíšete, proč máte o přítele znovu strach, ale pokud něco nasvědčuje tomu, že zase bere, promluvte si s ním co nejotevřeněji a spíše ho směřujte na odbornou pomoc. Případně je dobré probrat situaci podrobněji, nejlépe v některém ze zařízení, která nabízejí pomoc blízkým závislých. Pokud by to nešlo, napište prosím alespoň podrobněji, co přesně Vás trápí.