Konec s pervitinem...
Mejra
Dobrý večer
Pervitin beru déle než 12let a nemohu se ho nadobro zbavit. Vydržím vždy dva až pět týdnů než mě posedne bažení po kouření drogy a začnu si drogu shánět. Často je to bezůspěšné. Pak potkám člověka o kterém vím ze mi drogu obstará a jsem k neudržení.
Potrebuji psychologa nebo jinou odbornou pomoc?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Merjo.
Ptáte se, zda potřebujete odbornou pomoc, ale vlastně jste si ve svém příspěvku odpověděla sama (nebo sám?).
Pokud pervitin užíváte 12 let a v udržení abstinence opakovaně selháváte, bylo by na místě se na pomoc obrátit. Rozhodně to není žádná ostuda, tato zařízení jsou zde proto, aby závislým osobám pomohla dát si život zase do pořádku. Rádi Vám poskytneme vhodné kontakty, postačí uvést, jaká města máte v dosahu.
Pokud jste z Prahy, můžete se obrátit na naše Kontaktní centrum a tam se v osobním kontaktu více a podrobněji o všem co je třeba poradit, nezávazně se informovat o možnostech, které byste případně mohl/a využít, nechat si pomoci se zprostředkováním léčby.
K-centra poskytují nezávazné, bezplatné a lze i anonymní služby, není tedy čeho se bát. Vstupem tam se ničím nezavazujete, můžete se prostě jen přijít informovat o možnostech a pak se sám (sama) a svobodně rozhodnout, zda dalších případných služeb využijete či nikoliv.
Myslím, že tím nemůžete nic zkazit. Je to na Vás.
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15, Praha 5
mapa
Telefon: 283 872 186
Email: kacko@sananim.cz
Provozní doba K-centra:
Pondělí: 13.00 - 20.00
Úterý: 9.00 - 20.00
Středa: 9.00 - 20.00
Čtvrtek: 9.00 - 20.00
Pátek: 9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00
Lze přijít kdykoliv během provozní doby (i bez objednání) - takže můžete hned dnes do 20hod.
Podrobněji se dočtete zde:
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Držím palce a budu ráda, když dáte vědět, jak se vše dál vyvíjí a jak jste se rozhodl/a.
V případě potřeby jiného kontaktu neváhejte napsat. Hodně sil!
S pozdravem MK